maryammaryam، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

با *آمدنت و گریستنت*از ته دل میخندیم

شیرینتریین خواب

1390/12/27 21:25
266 بازدید
اشتراک گذاری

محمد گًل پسرم،،، بعد از پر  کشیدنت به آسمون پاک ...گلم...همیشه  گریه می‌کنم که چرا  نتونستم بغل بگیرمتو بهت شیر بدم،،،غروب پنجشنبه بازم دلم هواتو کرده بود اومدم کنار پنجره اونقدر با چشم اشکی به آسمون نگاه کردم که دلم به حال خودم سوخت، بازم واسه اینکه چرا بغل مامان نیومده وشیر نخورده به آسمون پاک پر کشیدی؟،،،گًل قشنگم شب که با بغض خوابیدم برای اولین بار بعد رفتنت خواب دیدم،،، شیرینتریین خواب زندگیم ،،،ماه من ،چون تو اومده بودی تو خوابمشکلکهای جالب آروین ،،،مامانی تو خواب اومدی بغلم شیر خوردی ،،،می‌دونم که میدونی‌ چقدر مامان خوشحال شد طوری که از ذوق با چشای اشکی از خواب پرید دنبالت می‌گشت ،،اونقدر خدارو شکر کردم که حد اقل تو خواب بغلت کردمو شیر بهت دادم،،،نفسم می‌دونم پیشه خدایی و خدا از مامانی مهربونتره ولی‌ با دستای کوچولوت از خدا بخواه که دوباره بیای پیشمون واسه همیشه واسه همیشه   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه ایمان
24 فروردین 91 19:49
بهار جان الان که دارم اینارو مینویسم اشکام همینطوری داره شرشر میریزه. توکلت به خدا باشه ایشالا به همین زودی یه پسر تپلی کاکل زری و سالم و سرحال داشته باشی واستون دعا میکنم. خدا مریم کوچولو رو واستون نگه دار . خوشگل عمه رو از طرف من خیلی خیلی ماج کن.