maryammaryam، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

با *آمدنت و گریستنت*از ته دل میخندیم

اگه از من بپرسن؟؟؟

1390/12/16 20:41
251 بازدید
اشتراک گذاری
  • اگه از من بپرسن بياد ماندگار‌ترين خاطرات زندگییت چیه؟؟؟ ميگم خاطرات كودكي همراه با برادرام و خواهرمخنده اگه از من بپرسن  مقدستریین افراد زندگییت کیین؟میگم مهربان‌ترین خلقت خدا پدر و مادرملبخند اگه از من بپرسن ،سخترين لحظيه زندگيت كي‌ بود؟؟؟ميگم دور  شدن از خانوادمو آمدنم به غربت،،،ناراحت،اگه از من بپرسن،بهترين هديه ائي كه خدا به تو داده چيه ؟؟؟ميگم عشق ابدییم همسر پاکمقلباگه از من بپرسن،شيرين‌ترين لحظيه زندگيت كي بود؟؟؟ميگم زايمان اوّلم و تولد گوهر وجودم دخترم مريم،،،، ماچاگه از من بپرسن،تلخ‌ترين ,,,,,تلخ‌ترين لحظيه زندگيت كي‌ بود ؟؟؟ميگم لحظيه ايستادن قلب كوچك فرزندم*محمد*،،.....دل شکسته،.....،،،تا ابد به يادت به آسمان مينگرمCry
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رويا
17 اسفند 90 7:54
بهار جونم سلامممممممممممممممم
اميدوارم لحظه به لحظه زندگيت پر باشه از خاطرات شيرين و به يادماندني و ديگه هيچ وقت توي تمام زندگيت غم نبينييييييييييي قربونت برممممممممممم انشاالله ساله جديددددددددددد برايه هر سه تاييتون پر از خبرهاي خوش باشهههههههههه.دوستت دارممم عزيزممممم ميدونم مثله هميشهههههه محكمي و دستات توي دستاي خداستتتتتتتتت





رویا جونم،،،ممنون که اومدی،،قربون مهربونیات،،،،،،،،،دستام تو دستشه چون غیر اون دستی‌ نمیبیینم
سوگل
19 اسفند 90 21:40
سلام مریم جونم خوبی عزیزم ؟ حالت چه طوره ؟ دخمل گلت چه طوره ؟ امیدوارم همیشه شاد و خوش باشی و هیچ وقت غم نبینی . میدونم به زودی فرشته کوچولوت پیش مامانش برمیگرده انشالله مواظب خودت و دخمل گلت باش بوسسسسسسسسسس