maryammaryam، تا این لحظه: 15 سال و 23 روز سن داره

با *آمدنت و گریستنت*از ته دل میخندیم

خونه تکونی،..

1391/1/28 3:10
333 بازدید
اشتراک گذاری

خونه تکونی هامو کردم باید یه تکونی هم به خودم بدمو موهامو کوتاه کنم،،،شایدم رنگ کردم،،،قرار بود که واسه عید بریم ایران نشد،،،حتمأ سلاح نبود ولی‌ دلم واسه حرف زدنو شوخی‌ کردن با خانوادم تنگ شدهگریه،،،،مریم تقریباً اسم همه فامیلهارو میگه  پدر بزرگ،،مامان بزرگ،عمو،دایی و هزار ماشاالله بقیشون،،،رقص دایی  رو خوب یادشه،،همینطور گشتل گفتن عمورو...من چند تا فیلم از  ۲ سال پیش که رفتیم ایران دارم وقتی‌ براش می‌ذارم کلی میخنده و کیف میکنه

 ،،،مریم جون تقریباً پوشاکشو ترک کرد ،اصلا اذیت نشدم ،خوب یاد گرفت،،الهیی قوربونش برم،،زبان فارسی رو خوب بلده حرف بزنه،تو مهد هم سوئدی یادش میدن،،چنتا حرف مثل بیا،،،بفرما،،،مال منو،،،هنوز به سوئدی میگه،،،که اونم تو جمله‌های فارسی میگه خیلی با نمک می‌شه حرف زدنش،،،مثلا میگه بابا varshigod اینجامتعجب،،،خدایا همه نی‌نی هارو حفظ کن،،،مریم ما رو هم حفظ کن،،،امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان نفسی
15 اسفند 90 2:33
مامانی بیشتر از خودت بنویس مگه مریم دخملتون نیست
خدا مریم جونو براتون حفظ کنه


ممنون از اینکه بهم سر زدی،،،چرا عزیزم مریم فرزند اولمه،،،من متاسفانه بارداری
دومم گًل پسرمو وقت زایمان از دست دادم،،،حرف دلم زیاد است ،،،،ولی‌ واقعا هر کاری کردم تو این وبلاگ از خاطراتش بنویسم نتونستم،،،دلم برای روی ماهش که هیچوقت نبوسیدمش تنگ شده،برام دعا کنین که دوباره بیاد بغلم اما برای همیشه







نایسل
25 اسفند 90 0:22
آخی عزیززز دلم خیلی سخته مراقب خودت باش
دوست داشتی عکس دخترتو بزار


سلام نایسل عزیز،ممنون از اینکه به وبلاگ سر میزنی‌ ،باشه عکس مریم جون و میذارم عید شما مبارک



پروین
24 فروردین 91 16:49
با سلام
خیلی وبلاگت قشنگه
ما هم دلمان برات تنگ شده است
امیدوارم همیشه زیر سایه خداوند و ائمه اطهار باشید.
مریم کوچلو را خیلی دوست دارم.انشاءالله سالم باشه.
و هر آرزوی داری براورده بشود.
پروین خواهرت.دوست داره
.
از طرف پروین و باجناق.





خیلی خوشحال شدم از اینکه به وبلاگ سر زدین،،شاید ۱۰ بار نظرتونو خوندم،،،ممنون منم دوست دارم خواهر یکی‌ یک دونم.مریمی هم خالشو دوست داره منم از خدا دل خوش و لب خندونو هم برای تو هم برای باجناق محترم میخوام..در پناه حق همیشه بمون سری بزنین..