maryammaryam، تا این لحظه: 15 سال و 22 روز سن داره

با *آمدنت و گریستنت*از ته دل میخندیم

مریم و کارتون

1391/1/31 20:15
374 بازدید
اشتراک گذاری

اولین کارتونی که مریم دید ...pokojo بود .مریمی اون موقع یک سال  و ۴ ماهش بود.pokojo یه کارتون ایتالیاییه که یه پسر بچه کوچولو آبی پوش و یه فیل صورتی به نام الی و یه اردک زرد رنگ به نام pato با هم بازی میکنن . من خودم هم به شخصه خیلی pokojo و pato رو دوست دارم.مریم حدود ۳ ماه فقط این کارتونو میدید روزی یک ساعت نگاه میکرد

..مریم یه مقدار تحت تاثیر رفتار pokojo قرار گرفت مثلا مثل pokojo می‌خندید مثل pokojo گریه میکرد .بعد از یه مدت به طور اتفاقی کارتون آقای بینو براش گذاشتم که مریمی عاشقش شد هم mr beano دوست داشت هم شخصیت  تدی وارد زندگی‌ مریم شد.

.مریم کوچکی‌های mr beano خیلی دوست داره

.من کارتون آقای بینو خیلی به کارتونهای دیگه ترجیح میدم چون  اصلا نکته منفی‌ تو این کارتون دیده نمیشه... برعکس کارتون تام اند جری..مریم از ۲ سالگی کارتون  tom and jerry رو دید و از اون موقعه به بعد دیگه هیچ کارتونی رو نگاه نمیکرد به غیر ازtom and jerry Tom And Jerry Fun And Speed Extreme 2010 DVDRip x264 clip2من کامل متوجه شدم که دیدن  این کارتون واقعاً اشتباه چون تاثیر منفی‌ روی رفتار آروم مریم گذاشت و یه مقدار مریمو عصبی کرده بود،،،بعد از مدتی من از طریق اینترنت وارد سایت کارتونهای ایرانی شدم و مریم کارهای Amoo Poorang - TAVALODعمو پورنگو همینطور Khoone be khoone - Ghatinga Patinga - خونه به خونهخونه به خونه رو میدید  مریم  خیلی با ذوق میدیید چون کامل میفهمیید چی‌ میگن و نکته بعدی که خیلی مریمو به ذوق میاورد خوندن شعر عمو پورنگ بود

...مریم ماما... من اسم و عکس این کارتونهارو واست گذاشتم تا انشااله وقتی‌ بزرگ شدی بادیدنشون خوشحال بشی‌. دوستت دارمماچ چشمکماچ.راستی‌ خیلی خوبه از نظر من که بچه‌ها فقط کارتون ببینن و از دیدن  فیلمهایی که مربوط به بزرگترهاست اجتناب کنن.خدا روشکر که دیدن کارتون خندونت میکنه و تا حدودی سر گرمت میکنه ...تا اونجا که اطلاع دارم دیدن کارتون زیاد روی شخصیت و همینطور بینایی کودک تاثییر میذاره بخاطر همین روزانه بیشتر از ۱ ساعت و نیم  کارتون نگاه نمیکنی‌....دوست دارم.در پناه حق ..........غیر از این کارتونها....... کارتون پینگو....Pingu - 37.Bölüm وکارتون حسنیده شلمرود - خاله ستارهده شلمرود..... هادی و هدی Iran Negah Hadi va Hoda...شالی شالی Shaun[TruyềnKỳ.Vn] Shaun the Sheep The Big Chase 2011 - Phần 3/4ومیکیرو خیلی دوست داریMickey Farenin Kulup Evi - Mickey Konseri..شکلک های جالب و متنوع آروینشکلک های جالب و متنوع آروین..Animated avatar 100x100

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)